.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كوثري:سخنان اخير فرمانده سپاه درباره اصلاح‌طلبان كاملاً به حق و قانوني است

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وظايف قانوني سپاه پاسداران در حفاظت از دستاوردهاي انقلاب، خاطرنشان كرد: سخنان اخير فرمانده سپاه درباره اصلاح‌طلبان كاملاً به حق و قانوني است.

اسماعيل كوثري، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخير محمدرضا خاتمي، از عناصر حزب منحله و غيرقانوني مشاركت گفت: ايشان به قانون آشنايي ندارد و اساساً طيفي كه خاتمي متعلق به آنهاست نيز هيچگاه قانون كشور را قبول نداشته‌اند.

وي افزود: ما مي‌گوييم حرف‌هاي خاتمي ناظر به عدم آشنايي او با قانون است به اين دليل كه بر اساس قانون اساسي، مسئوليت سپاه پاسداران حفظ ارزش‌هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب است.

كوثري تصريح كرد: هنگاميكه جريان فتنه از خارج هدايت مي‌شد و احزابي مثل مشاركت و مجاهدين نيز همان محورها را در داخل دنبال و در جهت براندازي حركت مي‌كردند، قطعاً بايد دانست كه سپاه در اين شرايط مي‌بايست از دستاوردهاي انقلاب حفاظت كند.

وي با بيان اينكه اگر فرمانده سپاه صحبت‌هاي اخير را مطرح نمي‌كرد، آنگاه جاي تعجب بود، خاطرنشان كرد: صحبت‌هاي سردار جعفري مبني بر ضرورت تعيين مرز اصلاح‌طلبان با فتنه و فتنه‌گران كاملاً در چارچوب قانون ايراد شد.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود: در شرايطي كه فردي مثل خاتمي به اين صحبت‌هاي فرمانده سپاه اعتراض مي‌كند بايد در جهت تفهيم اينكه چرا اين صحبت‌ها غلط است، حركت كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 تير 1390
خوب طبیعی است که جناب سردار کوثری که از فرماندهان سپاه است از بیانات فرماندهی ارشد سپاه استقبال و سخنانش را تأیید می کند..... انتظار دارید در رد سخنان سردار جعفری سخن بگوید. .......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.